Listerine - Antibacterial mouthwash

Ahoj kočky a koťata,
tentokrát si tu dáme hodně starou klasiku, ústní vodu.

Ani popravdě nevím, kdy jsem jí spotřebovala, ale rok/dva/tři to bude a od té doby tu syslím tuhle flaštičku, abych o tom mohla napsat a konečně jí hodit do plastu, oh yeah!

Co nám produkt slibuje: - zabraňuje tvorbě zubního kazu a plaku
- pomáhá redukovat zápach z úst
- má pomoct k dosažení větší bělosti zubů


Abych pravdu řekla, je to dost dlouho, co jsem jí používala. Vím, že jsem jí kupovala v akci za nějakých 80-90 korun.
Co si pamatuji je to, že jsem si jako mladší hodně málo čistila zuby a potom, když jsem si začala zvykat na tvrdý režim čištění, přišla i ústní voda a musím říct, že mi myslím si docela pomohla. K bělení asi trochu taky, protože mi přijdou zuby bělejší, ale je to i tím domácím bělením.
Plak rozhodně nezničil a asi mu šlo i horkotěžko mu zabránit, momentálně používám levnější variantu, kterou doporučila Bára za Barušminky a zatím testuji, co z toho bude.
Co se mi hodně líbilo byl pálivý dech a to, že mi to doslova vyžralo jazyk. Na dech to bylo určitě to nejlepší řešení!

Komentáře

Oblíbené příspěvky