Jennie Lace Parfum



Ahoj,
jak jsem slíbila, nechala jsem Vám tu další článek o vůni.
Jak jinak než od vietnamců. Ani nevím, jak mě napadlo si ji koupit, mám ji už hodně dlouho a přijde mi taková, silná.

Ten design je úplně dokonalý. Vůně měla přes obal ještě obmotanou mašli, vypadalo to skvostně. Má 80% vol.

Je to fialová vodička, která voní jemně, ale zároveň výrazně. Když tuto vůni přeženu, bolí mě z ní hlava. Není vtíravá, ale neschovává se rozhodně!  Stála asi 90kč/100 ml. Na to, jak je výrazná vydrží dost dlouho. Jen se pomalu vytrácí a vytrácí. Pro mě je to naprosto neupotřebitelná vůně, protože  tak silnou a osobitou nevím kam nosit. A navíc, stačí opravdu jen pár kapek a vůně se tak rozvoní, že jí po chvilce budete mít dost. Není rozhodně na každodenní nošení. Za mě vůně na jedinečné příležitosti.


Komentáře

Oblíbené příspěvky