Dermacol - Aroma Ritual - Grape & Lime

Ahoj kočky!
Tentokrát si budeme vyprávět a snít o tomto dokonalém produktu!

Nevím co to mamku popadlo, ale koupila tento sprchový gel. Myslím, že stojí okolo 50 korun, podle obchodu. Krásně se roztírá, dokonale pění, dokonale voní!

Co slibuje: Úvodní text - Zvláčňující sp. gel s olejem z hroznových jadérek
- dokonale čistí pokožku těla
- zanechává ji vláčnou
- uvolňuje stres, uklidňuje mysl i tělo



Musím říct, tenhle produkt je fakt klasa, kámo! (Okej, pasáž se Scary movie vynecháme.)
Paráda! Za mě dokonale vyčistil moje tělo, aniž by ho vysušil, zanechával ji jemnou a docela dobře vyživenou, takže jsem už nepoužívala v ten den krém. A co je na tom nejlepší? Pokud si nevyzkoušel ani jeden gel z této řady, utíkej do obchodu a upaluj do sprchy, protože to, co tento sprchový gel se mnou provedl? To byla jízda v továrně na čokoládu. Ta vůně, to všechno mě odpoutalo od stresu a myšlenek, že jsem celý večer seděla a "čuchala" si k rameni, protože ta vůně, to je nebe, to je ráj.



Pokud jste nevyzkoušeli ani jeden gel, doporučuji tento nebo vodní meloun. Koupila jsem si černou třešni a ta neuvolní, protože doslova chemicky smrdí.

Komentáře

Oblíbené příspěvky