Balea Young Deospray - Love is a Battlefield

Ahoj kočky!
Protože v minulém článku jsem se roztékala nad sprchovým gelem, dnes to bude zase o deosprayi, který už opět bohužel nepořídíte.

Byla to další z typických Baleáckých vůní, ale tentokrát to byla moje srdcovka. Byla to hodně svěží a sladká vůně, nevím jak to popsat, protože jsem na popisování trošku špatná. Rozhodně bych byla ráda, kdyby Balea vyrobila nějakou sadu strarých produktů a dala je ještě jednou k prodeji. Je pravda, že některé vůně jsou hodně podobné/stejnavé jako ty minulé, ale mají třeba jiný přebal a o trochu jiné složení.



Cena pokud vím byla 150 ml/ 30 korun. Fajnová cena. Já tyhle věcičky používám jen k ochlazení a nebo k přeštříkání něčeho. Je pravda, že tenhle produkt byl trošku bělavější. Teď jsem sundavala víčko, abych přičichla k vůni a bylo celé bílé, bohužel, které produkty jsou trošku bělejší, s tím se nedá svítit.

Komentáře

Oblíbené příspěvky