Balea Ultra Power Hairspray


Ahoj! :)
Dneska se podíváme na zoubek značce Balea! Kdo Baleu zná i nezná, je to hodně levná značka DM, kterou mám hodně ráda už kvůli nízké ceně a pěkným výrobkům! Jde se na to! :)

Abychom si odpočinuli od vůni, protože těch tu tento týden bude ještě pár, uvolníme se a koukneme se na vlasy.

Myslím že mě na tento lak dovedla Mondbergvienna, která ho chválila. A co se chválí se musí vyzkoušet. Jak vidíte na fotce, mám tam tři laky, což věstí něco dobrého.
Obvykle jsem si upravovala vlasy žehličkou, momentálně se od ní držím dál a snažím se si vytvířet účesy pouze pomocí gumiček a pinetek. Pro moje kratší vlasy to je boj, bohužel. Takže pokud máte kratší vlasy a chcete něco, co doslova zabetonuje vlasy, aby se ani nehly (ach, ta stavařská škola :D), rozhodně toto nepoužívejte. Moje vlasy jsou pravdou trošku vyjímka, ale pokaždé, když si udělám nějaký účes a zalakuji, vlasy se uvolní a spadnou.



Ale pokud  máte delší vlasy a chcete si udělat nějaký zajímavý gumičkový účes a jen zalakovat, tohle je rozhodně volba pro vás. Delší vlasy se samy o sobě lépe udrží, takže lak nemá až zas takovou práci.
Pokud si žehličkou žehlíte nebo vlníte vlasy, tento lak moc nedoporučuji. Mě se vlasy vlnily každou chvilku, takže jsem nebyla vůbec nadšená z výsledku. Ale pokud jde jen o fixaci a o to, aby delší vlasy držely tvar, je to  naprostá jednička!


Doufám, že jste pochopili moje slova. Vůně není úplně obalamující, ale není to vyloženě smrad - tedy mě nepřijde - hůř je na tom například Syoss, co se týče vůně.
Slibuje výdrž 24hodin, což při normálním počasí (neprší, nesněží, nejsou hurikány) tak si myslím, že to možná skoro dá. Já po tom co přijdu ze školy si účes stejně rozpoštím, takže to přesně nevím, ale myslím, že vydrží.

Co je dobré, že úplně neslepuje drasticky vlasy. Takže si po zalakování účesu nemusíte kousat nehty, že vám zase půlka vašich vlasů zůstane v hřebenu.

Cenu jsem ještě neuvedla, jedná se myslím o 50kč/300 ml. Což je opravdu nádherná cena! :)

Komentáře

Oblíbené příspěvky