Balea Peeling (Mandarinky+Pomeranč)





Ahoj čumáci!
V dnešním článku se budeme věnovat sprchovému peelingu od Balei s vůní/příchutí mandarinek.

Já ho primárně používám na obličej,i když je určen spíš na celé tělo. Je to lehký, konzistencí medový krém s malými částečkami. Je příjmený na použití, neroztéká se moc, ale zároveň je tekutější, takový zlatý střed. Sice tam těch částeček není tolik, ale obličej to pěkně očistí a zbaví odumřelé kůže. Při delším ponechání na kůži vysušuje. On tedy vysušuje i normálně, ale moje smíšená pleť si to může v klídku dovolit. Poté co peeling aplikuji si mažu obličej krémem. Přijde mi to jako vynahrazení za to vysušení.

Cena se pohybuje do padesáti korun. Píše se, že je to limitovaná edice, v DM jsem ho viděla už nějakou dobu, takže nevím, co je na tom pravdy. Prodává se ještě jedna verze (jablko a skořice? nevím, jistá si nejsem), když jsem k ní čuchla, přišla mi příšerně chemická. Takhle vůně je lehká a není vtíravá, takže pohodička, za mě značka Ideál! :)

Jaké zkušenosti s tímto produktem máte Vy? E/N

(Zadní obal.)


(Nerozetřený peeling - modrá čistící částečka.)

(Rozetřený peeling - medová konzistence, příjemné použití.)

Komentáře

Oblíbené příspěvky