UN BRA - Nalepovací podprsenka

(Balení podprsenky - venkovní část)

Ahoj,
dnes tu vydám mimořádný článek.
Protože jsem odpoledne fotila konečně na foťák nějaké věci, co mám ve spotřebovánu, napadlo mě, že bych před víkendem mohla naladit na jednu věc.


(Ukázka podprsenky.)

Určitě jste zaslechli, jak světem letí pojem "Nalepovací podprsenka". Tento způsob zaujal i mne, ne že ne. Dlouho jsem přemýšlela jestli ano nebo ne, ale nakonec mě moje JÁ překecalo a já si ji došla koupit. Mým hlavním cílem bylo koupit levnou nalepovací čínskou podprsenku, protože jsem nevěděla jak se s ní budu cítit, popřípadě si mohu později koupit novou a dražší ne? :)

Když jsme si jí poprvé nalepila, byl to zvláštní pocit, takový, prostě stažený. Co mi přijde jako ohromná výhoda - i ženy s menším poprsím si mohou vytvořit pěkný dekolt. Podprsenku si můžete lepit jak chcete a štelovat jakbysmet. Prsa se dají hezky k sobě a vytvoří dokonalý efekt, je výborná například do šatů, kde nechcete aby byly vidět ramínka nebo zadní část podprsenky.


( Takto je zabalená podprsenka.)

Později jsem si na pocit zvykla a už mi tolik nevadí, problém je lepení. Už ji mám asi po páté a lepící část už není to, co bývalo. Pokud přestává lepit, máte ji umýt pod tekoucí vodou a nechat zaschnout - ani to moc nepomáhá. Zezačátku to bylo ok, ale ted už tolik ne. Asi je opravdu vidět rozdíl mezi kvalitou a nekvalitou.

Nedoporučila bych pro velká prsa, někdy si i u svých B-C říkám, že se bojím, protože prsa nejsou nijak jištěna a je to opravdu podivný pocit.


(Materiál je pružný a lepivý.)



( Takto vypadá jeden plátek podprsenky, je měkký a lehký.)

No a ke konečnému užití, dolů vám dám zadní část, kteru si můžete nastudovat, jde jen o to, že sundáte takový "sáček" z obou částí podprsenky a potom ji nalepíte, na závěr spojíte spoj mezi prsy. Čištění je jednoduché - stačí omýt pod tekoucí vodou a vše je jako dříve.




Komentáře

  1. Tak nalepovací jsem ještě nikdy nezkoušela. Mám mnohem více radši takové ty klasické podprsenky , takže jsem nikdy neměla vlastně ani důvod nějaké takovéhle zkoušet. Nicméně se blíží plesová sezóna, tak je dosti možné, že se bude blížit má premiéra :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Čauky koupila jsem si nalepovací podprsenku, vůbec mě neoslovila. Proto pomýšlím na plastiku svého poprsí. Na webových stránkách tady jsem objevila a to co jsem také hledala informace. Budu o tomto zákroku.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky