Jennie Lace - Lace Parfum




Ahoj! :)
V dnešnímu článku Vám ukáži druhý parfém od Jennie Lace s názvem Lace.

Tato vůně je trošku jiná. Musím říct, že je hodně slaďoučká, což by spoustu příznivců potěšilo, ale obvykle z ní mám polehlav. AŤ je v jakémkoli množství. Pro mě je to bohužel věc, kterou mockrát ven nevytáhnu. Vůně bez obalu poznáte jednoduše. Jedna vůně má růžovou vodičku, druhá fialovou.

Obal má úplně stejný ale růžový, opět povedený skvost! Vůně má stejně vol. - 80%. Za mě je to vůně, kterou nevyužiji a myslím, že pošlu dál. Třeba si jí někdo užije, ale za mě je to bohužel vůně na odpis. Jak jsem psala u té první, obě jsem koupila u vietnamců - 90 Kč/100 ml, což si myslím, že je super cena! :)

Pokud budete mít možnost, tak očmuchejte a dejte vědět, jak sedí Vám! :)

Komentáře

Oblíbené příspěvky