Shoes - Hatelist - Bad experience

Ahoj,
dnes to nebude tak veselé. Docela mám špatnou zkušenost s botičkami. Kupovala jsem je v obchodě BOTY MIX, kde mají trošku jinak výběr bot. Podle velikosti nohy chodíte a vybírate si boty z poliček. U 38 jsou boty jiné než u 40. Ano, je to zvláštní.
V tomto obchodě jsem si vybrala boty, které stály 800 myslím si. Co si budeme povídat, není to zrovna pár korun, proto jsem věřila, že mi boty vydrží. Po ani ne měsíci se mi boty rozlepily. Donesla jsem je na opravdu, paní byla ochotná, vzala je a myslím že do týdne jsem si pro ně zase šla. Byly slepené, vypadaly dobře. Po ani ne dvou týdnech se mi boty rozlepily znovu. S mými předešlými zkušenostmi a hádkami v obchodě Street shoes, kde mi nechtěli přijmou reklamaci bot, které byly zničené jsem to vzdala. Nechodím si tam žádné boty kupovat. Je to moje vlastní zkušenost, někdo se bude hádat, že od tam tud má krásné boty a drží, bohužel to já o svých říci nemohu.
Boty stojí v koutě a brzy poletí do koše, bohužel.

(Na fotce je vidět hodně velké rozlepení.)


(Myslím si, že po ani ne nošením dvou měsíců se tohle stát nemá. Moje boty nedostávají tolik do těla, takže si nemyslím, že by takto mohly dopadnout po takové chviličce.)

(Tohle mě opravdu zlákalo, moc pěkný detail.)

(Neuvěřitelné.)


Bohužel, už nikdy více, díky!

Komentáře

Oblíbené příspěvky