Nutrin complete


Ahoj čumáci,
rozhodla jsem se, že když už mám toho malého trhače, že vám sem dám i něco jako dobroty. Jelikož kupuji stále ty samé, tak tu moc článků o tom asi nebude, ale rozhodně si myslím, že to třeba někoho nadchne.

Tyto zvláštní zelené bobky, jsem kupovala hlavně ze zvědavosti. Nechtělo se mi do toho sice vrážet tolik peněz, ale nakonec jsem si řekla, že to zkusím. Byla jsem mile překvapená, protože můj malý pažrout, který si vybírá jen co chce to opravdu snědl.

Velké změny jsem od toho neviděla, dávala jsem to jednou do týdne poloviční hrstku do žrádla. Byla po tom jako divá, tak jsem začala ubírat dávkování.


Kupovala jsem to, když to bylo ve slevě asi za 80 korun. Což mi přijde dost, protože na internetu to koupíte asi o 30 korun levněji. CHápu, pokud platíte poštovné, načítá se vám částka, ale jelikož si tohle zamilovalo i sestry morče, které jsem na to lehce taky naučila, tak by bylo jednodušší, obědnat více balení a vyplatí se vám to i s poštovným.


Podle mě, je to jeden ze způsobů, jak naučit vašeho králíčka zdravější stravě a hlavně to pomůže v mnoha věcech, se kterými může mít problémy.



Rozhodně doporučuji!


Komentáře

Oblíbené příspěvky