Iseree ubrousky - Iseree napkin

Ahoj čumáci,
na dnešek jsem si pro vás připravila jednu super věcičku. Jsou to ubrousky, které dokonale odlíčí z Lidlu.


Jak už jsem nakousla, bude řeč o levných ubrouscích, stojí do 40 korun a jsou z Lidlu, jak jsem zmínila.
Jsou to lehké ubrousky, myslím, že jsou dokonce bez parfemace. Což je pro mě trošku oříšek, protože nepěkně zavání. Já nemám nic proti tomu, aby byly ubrousky parfemované, ale tohle je taková zvláštní vůně, která mi spíš smrdí.
Ale naštěstí to na účelu nic neubírá. Rychle zmizí a není nic cítit, čili se na to dá zvyknout. Ubrousky jsou namočeny dostatečně, během půl/třičtvrtě hodinky vám uschnou na vzduchu. Ale dokonale a jemně odlíčí. Nemůžu si stěžovat.


Pokud je uvidíte, rozhodně si nakupte. Slyšela jsem ještě o jedné verzi, ale tu jsem nezkoušela, měla by být modrá. Myslím si, že na mojí smíšenou pleť krásně stačí toto balení. Pěkně pečuje a nevysušuje.


Ubrousek je z jedné strany hladký a z druhé (viz foto) je takový "pupíkovatý", nevím jak to popsat. Je to ale strašně jemné vlákno, takže nedře ani nikde neškrabe.
Rozhodně doporučuji!

Komentáře

Oblíbené příspěvky