Ingrid cosmetics - Satin touch

Ahojte!
Tentokrát to bude tvářenka od Ingrid cosmetics.


Dnes se budeme věnovat jedné méně známé značce. Je to značka Ingrid, kterou jsem koupila normálně u vietnamců. Co se mi na tvářence líbilo byla barva. Na fotce vypadá možná moc oranžově, ale v realitě je to taková korálová, která semi strašně líbila. Na tvářence byl i detail v podobně růže, která byla vykrojená do tvářenky, u mě už není skoro vidět.


Balení by se mi líbilo, je matné a nápisy jsou lesklé, ale něco mi říká, že to vypadá šuntsky. Logo společnosti se po chvilce seškrábe, což se mi nelíbí. Velké mínus.


Když se koukneme na pigmentaci a výdrž, tečou mi slzy. Já vím, že za 40 korun jsem nemohla čekat blaho, ale tvářenky od essence jsou cenově o trochu výš a zázraky umí. Zamrzelo to. Výdrž je naprd, na mě nedrží, po dvou třech hodinách se ta moje pomyslná tvářenka, která jse neviditelná vytratí.


Tento produkt nedoporučuji, myslím si, že si stačí o malinko připlatit a koupit si třeba essence nebo něco podobného, do tohoto znovu nejdu.

Komentáře

Oblíbené příspěvky