Bylinná mast - Mast na paty a mozoly

Ahoj miláčci,
tak jsem se rozhodla napsat, opět. Jak říkám, snažím se psát pravidelně, ale ne vždycky se mi to povede. Jednou za dva/tři dny se tu už snad něco objeví. Mám návaly spotřebovaných věcí doma a potřebuju se toho konečně zbavit. Vyhodit věci do plastu a tak. Mimochodem, koukala jsem se na třízení odpadu, kam vyhazujete lahvičky od laku na vlasy, tužidel a tak? Do koše? Přijde mi to zvláštní. Nakupilo se mi tu moc odpadu. Právě zmiňované lahve od těchto přípravků na vlasy. Asi deset lahviček, je mi divné to házet do koše, ale kam jinam? Na internetu jsem se dočetla, že vážně do koše, ale nevím nevím. Kdyby se to třídilo, klidně pojedu přes celé město pro dobrý pocit, že jsem to nevyhodila do koše.

(Tento článek je jako spousta ostatních ze starého blogu, prosím o akceptování data spotřeby na mastičce.)

Konec keců, napíšu o tom článek!


Teď jinam. Mám tu druhou variantu bylinné masti a tou je mast na paty a mozoly.
Je to jedna z dalších super pomocníčků. Tohle nebude dlouhá recenze, protože o tom nemám moc co říct.


Pro moje neštěstí jsem zjistila, že tento rok ho musím dopoužvat, sakra!
Začala jsem ho používat skoro pravidelně, stačí lehce namazat nohu. Já namažu vždycky celé chodidlo a protože mi je v noci zima, zabalím do pletené ponožky. Nohy jsou ráno krásně zhydratované, měkkoučké a bez nějakých puchýřků nebo mozolů od botiček na podpatku. Je to úžasná věcička, protože momentálně když není namrzlo lítám v těchto botách na podpatku furt, jednou do týdne i taneční. Je to zápřah na nohy.


Pokud je někdy nadšený čtenář, nechť si přečte obal.


Je to vazelína stejně jako u propolisu. Píší, že by se mělopoužívat 1-2x denně podle potřeby. Pokud nemáte opravdu silně suchá nebo ztrvrdlá chodidla, stačí použití jednou-3x do týdne a vaše nohy budou křičet slastí. Znám z vlastní zkušenosti.
Krásně voní, nestojí tolik, zase od 50 korun a vůbec neubývá. Sice rychleji než propolis, protože mažu celá chodidla, ale stejně nejsem v polovině a už tak 15-20x jsem ho použila.

Odkazy jsem vám vložila zde:



Komentáře

Oblíbené příspěvky