Bio-Vegetal Tea Tree Oil Cream


Přeji pěkný úterní večer.
Dnes se budeme bavit o jenom z krémů na pleť. Jedná se o krém na mastnou a problematickou pleť. Je pravdou, že moje hormony se neustále pohybují, takže pleť mám různou. V pubertě byla hodně mastná, přemaštěná. Pupínky byly vidět ( sice to nebylo běžné začervenání pupínků na obličeji, ale vyloženě výstupky ucpaných pórů), a proto jsem se rozhodla, že s tím něco udělám. Našla jsem krém, který mi pomohl. Hurá! Byl to Bio-vegetal tea tree oil, kdo mi pomohl od nehezkých porů ( možná i hormony a konec puberty ;)).

(Na fotce je vidět - hlavně na čele- akné, které mě trápilo -  pro někoho to není nic, protože má horší, pro mě katastrofa.)

Co vlastně krém slibuje? 

- Pleťový krém s olejem čajovníku australského vhodný k pravidelné péči o mastnou pleť se sklonem k akné.

- Antibakteriální a protizánětlivé )činky čajovníku australského přirozenou cestou omezují projevy akné a působí preventivně proti její tvorbě.

- Krém je díky svému složení vhodný také na další drobné defekty pleti jako např. vyrážky, bodnutí hmyzem, afty.

(Krém zezhora.)

* Odstraňuje nadbytečnou mastnotu
* Čistí pleťové pory a snižuje tak možnost tvorby komedonů
* Vyživuje a zvláčňuje pleť

- Čistá formulace receptury bez chemických barviv a parfemace s minimem konzervačních látek zaručuje vysokou toleranci i k citlivé pleti.




V krabičce najdete 50 ml krému. Je lehký, nádherně svěže voní a rychle se vsákne. Vždy jsem si ho dávala na noc. Ráno byla pleť vysušenější (časem se to zlepšovalo natolik, že krém mi přišel dokonce až moc vysušující, ale pro dívky s boláky to asi nebude úplně vysušující), ale vyživená. Byla vláčná a jemná na dotek.


Cena pro mě nebyla vysoká, takže jsem neměla infarkt, když jsem si tuto věcičku kupovala. Mě ještě vyšel v kameném obchodě tady u nás asi na 45 korun, na internetu ho najdete za 100, s jiným víčkem, ale jedná se o stejný produkt. Pory se zužili a já měla pokoj. Horší bylo, když jsem vynechala, na čele se objevila armáda znovu. Je dobré naučit se na něj a používat ho furt, jinak nedosáhnete dobrého efektu.

Odkaz na objednání zde.

Komentáře

Oblíbené příspěvky