Black flowery corset - Černý květinový korzet


Ahoj čumáci,
zase se tu ozývám. Dneska to bude jeden kousek z oblečení.
Miluju styl oblékání, který na mě upozorní. Jak už jsem někdy zmínila, šaty v zimě jsou pro mě jako doplňky k nudnému outfitu, skoro úplně prach obyčejná věc a zásada.
Miluju šaty, protože mám rozšířenější boky a větší zadeček, pokud se obleču do kalhoty, všechno akorát podtrhnu velkým "Ano, to jsou moje stehna, to je můj zadek."
Radši si vemu něco, kde ukázu svoje pěkná lýtka a prsa.


Tento korzetek jsem dostala od tety. Teda ona ho dala sestře a ta mě. Nikdo netušil, že ho zapojím do outfitu. Mě se popravdě líbí a nevím proč v tom všichni vidí extrémní erotiku.
Korzet je jen poloviční a navíc z části průhledný. Před průhlednou část plánuji mít tylovou sukni tak, aby nebylo nic vidět. Popřípadě si vemu nějaký lehký přehoz.


Protože je to foceno zezhora, je vidět kousek kůže, při normálním pohledu vidět není. Myslím, že se k tylovce dokonale hodí, kdyby mi nebylo korzetku líto, poprosila bych mamku, aby mi sukni k němu přišila, ale to je škoda.

Komentáře

Oblíbené příspěvky