Velká recenze - péče o vlasy + sprchový gel


(Produkty nejsou seřazeny podle toho jak jsou dobré, naházela jsem je tak jak mě napadlo :).)

Ahoj všem, vítejte u dnešního článku! Dnes se budeme zabývat sprchovým gelem a péčí na vlasy!


1.) První super číslo je Syoss - Fix and smooth / 250 ml
Tohle tužidlo mi přišlo fajn, má být s antistatickou recepturou (což mělo fakt malinkej vliv, ale na moje divoký háro je to asi furt málo. Stálo mě do 130 korun, ale jelikož já jsem milovníkem Syoss, protože opravdu žeru ty jejich obaly a dokonce i ty jejich produkty.
O vůni se dá bavit o jako typickém syoss produktu, protože mi nepřijde, že by měl nějaký produkt jinou vůni. Má být ULTRA STRONG HOLD. Za mě je to dobrá koupě!

2.) Jako druhou pecku volím Syoss - Heat protect / 250 ml
Nevím čím to je, ale asi jedině u Syossu mám takovou skoro stoprocentní jistotu, že to fakt něco dělá. Protože když si dám na vlasy například toto tužidlo a začnu si žehlit vlasy, nemám strach, že by se mi pálily. Je to takové lehké skrytí vlasu do čehosi před teplem, teda, já to tak vidím :D. Má mít extra silnou fixaci a slibuje, že vaše vlasy ochrání do 180°C, což si myslím, že i plní. Stojí do 130 korun jako normální syoss tužidla. Vůně je stejná jako u ostatních.
Za mě stoprocentně ano, pokud vlasy trápíte teplem jako já. Pokud tedy ano, tak je pro vás tohle to pravé!

3.) Na třetím obrázku je lak na vlasy Syoss - Heat protect / 300 ml
V kombinaci s tužidlem krásně drží, myslím si, že skoro nejlépe, stejně jako MAX HOLD od Syossu. Tohle jsou opravdu dvě perličky, které jsem si nejvíce oblíbila. Pro mě jsou to THE BEST. Navíc slibuje, že ochrání vlasy proti UV záření. Nějaké velké změny v tomto směru nenacházím, takže nemůžu posoudit :). Stejně jako předešlé, stojí do 130 korun a má typickou Syoss vůni. Pokud mohu doporučit, tak rozhodně tento lak s tužidlem.

Syoss Heat protect bych doporučila pro někoho, kdo se doma vysmolí s účesem tepelně pracným. Pěkně zafixuje drží.

4.) Na čtvrtém obrázku je Syoss - Max hold / 300 ml
Tento lak na vlasy je opravdu stejně dobrý jako předešlý, který je na ochranu před teplem. Tomuto dávám palec za to, že drží pěkně vlasy v účesu, který jste doma vytvořili. Slibuje mega silnou fixaci, což opravdu dokáže. Cena je typická stejně jako vůně. Cena 130 korun za symbolickou Syoss vůni. Vřele doporučuji pokud si vytvoříte účes, ale ne tepelně upravený. Zní to jako jídlo :D. Ale spíš jde o to, že Max hold je určen pro osoby, které si například vytvoří culík a chtějí aby celý den držel. Protože v tomto laku jde jen o výdrž, v Heatu jde o upravení tepelně a ještě udržení účesu.

5.) Pátý obrázek obývá Syoss- Volume lift / 300 ml
Ehmmm, tak, tento produkt nedokáži extra zrecenzovat, myslím si, že pro mě toto není ono. Raději dám přednost Heatu než tomuto, ale to jen z jediného důvodu. Tento lak slibuje maximální objem a to není to co chci já. Já objem mám a jsem ráda, že si vlasy ulíznu, právě proto ho nevyužívám a nebudu si ho kupovat. Pro někoho kdo chce mít větší objem to je stavěnější než pro mě. Malou změnu v objemu jsem viděla, ale nic závratného.
Cena do 130 korun, typická vůně, neslepuje tolik vlasy.

Celkově laky od Syossu, pokud přeženete dávku a zlakujete jedno místo o něco více, objeví se vám takové nepříjemné zlakovatelně nerozčesatelné bílé místo.

6.) A teď něco z éry šamponů, Cien - Provitamin shampoo / 300 ml
Je to šampon od lidlovské značky. Je pro barvené, melírované a poškozené vlasy. No, pravda je trošku jiná. Podle mě neexistuje žádný šampon, který obnoví vaší barvu, pokud nebude přímo barva šamponu. Protože každý má vlasy jiné, jinak barvené, prostě se nedá určit jak jim dotáhnout barvu zpět. Co je pravda, že po něm mám jemnější vlasy, dají se lépe rozčesat, jsou lesklejší , s barvou jsme nezaznamenala nějaké změny, i když ho máme už dlouho :). Příjemně voní, je vhodný i na denní použití, momentálně ho používám. Stojí do 50 korun. Pokud nečekáte až tak velký zázrak, tak do tohoto šamponu můžete investovat, ale pokud hledáte něco, co obnoví vaší barvu, toto nebude ono :).

7.) Mmm, druhý šampon, který mě nenadchnul, ale neurazil. Schauma - Regenerace a péče / 400 ml
Je to šampon, při kterém jsem neobjevila žádné novinky, myslím si že vlas jakš takš uchrání, nějak se ho snaží upravit, ale žádná sláva. Já jsem na svých vlasech poznám jen to, že se lépe rozčesávají a jsou jemnější a lesklejší. Stejně jako u předešlého. Má mít bambucké máslo a výtažky z kokosu. Buď jsem kokos já, nebo moje vlasy jsou tvrdohlavé. Má silnou vůni kokosu, která mi nedominuje. I když kokos nemám ráda, dá se to přežít. Pro někoho by to mohlo být ale nepříjemné. Cena do 120 korun.

8.) Poslední jsem přihodila Vidal - Berries and musk / 250 ml
Je to tedy sprchový gel, ale doufám, že to zažijete. Strašně dlouho mě zajímalo, co znamená slovo musk. Je to strašně příjemná lehká vůně, která provoní příjemně tělo. Když jsem si přeložila název tohoto produktu, padla mi brada ke kolenům, co jsem si to sakra na sebe matlala?:D "Bobule a pižmo." No, tak už vím, že pižmo s bobulí, je něco, co mi sakra voní a rozhodně doporučuji vyzkoušet. Název klame, rozhodně to není žádný smrádek, ale výborná varianta sprchového gelu. Stojí do 50 korun myslím. Za mě rozhodně ano!

Komentáře

Oblíbené příspěvky