Syoss - Barva na vlasy - Tmavá fialová 3-3

Ahoj, ahoj!
Abych slíbila to, co jsem si určila, že články na blogu, tedy na tomto blogu budou vycházet třikrát týdně, píšu tento.
V předešlém článku jsem zmínila barvu na vlasy, kterou jsem se barvila.

Text zkoupírován z XXX.

Syoss TMAVĚ FIALOVÝ 3-3 barva na vlasy
odstín TMAVĚ FIALOVÝ 3-3
Dlouhotrvající barva na vlasy profesionální kvality - vyvinuta a testována kadeřníky - s vysoce účinnou recepturou a profesionální péčí s PRO-CELLIUM KERATINEM
Co očekáváte od své barvy na vlasy? Zřejmě to, co ostatní spotřebitelé, tedy dlouhotrvající účinek, dokonalé krytí šedin a intenzivní péči. Je však stále mnoho žen, které se obávají, že jim trvalé barvy na vlasy jejich kadeře poškodí. Díky barvám Syoss a jejich nové receptuře již nejsou obavy na místě. Inovované barvy Syoss, vytvořené ve spolupráci s kadeřníky, totiž nabízí dokonalé barvicí výsledky a zároveň poskytují vlasům potřebnou péči.

Vysoce účinné složení barvicího krému Syoss uzavře intenzivní barevné pigmenty hluboko uvnitř vlasu. Nový balzám fixující barvu s Pro-Cellium keratinem a Provitaminem B5 regeneruje vlasy zevnitř a chrání zároveň i jejich povrch. Výsledkem jsou neuvěřitelně dlouhotrvající, intenzivní odstíny se zářivým leskem, které dokonale kryjí šediny. Tisíce kadeřníků znají a používají keratin jako součást nejkvalitnější péče o vlasy, jejímž výsledkem jsou zdravě vypadající, silné vlasy s okouzlujícím leskem.

Díky kódu odstínu je výběr pravé barvy hračkou: číslo před pomlčkou udává hloubku barvy, zatímco čísla napravo od pomlčky se vztahují k hlavním a vedlejším barevným odleskům. Nově navržené módní barvy řady Syoss se neustále rozšiřují.
  • jedinečná dlouhotrvající intenzita barvy a lesk
  • precizní barevný výsledek
  • profesionální krytí šedin
  • silné, zdravě lesklé vlasy
Vysoce účinná receptura vlasových barev SYOSS uzavírá intenzivní barvicí pigmenty hluboko uvnitř vlasu pro dosažení dlouhotrvající barvy plné lesku.

Přemýšlela jsem, jakou barvu vybrat. Měla jsem tmavě hnědé vlasy a černé odrosty. Moje barva byla hooodně tmavá, skoro černá, proto jsem nedávala tolik naději tomu, že to bude velký bum, ale pro mě nakonec byl.


10. září jsem se obarvila, tedy, babička mě obarvila. Můj prvotní plán byl namixovat tuto barvu s černou a vytvořit něco podobného tomuto.

Ale potom, co jsem se byla u kadeřnice ostříhat a koupila jsem si obě barvy, jsem se rozhodla jinak.
Stačí jen jedna. Takže já blbec jsem si nemusela kupovat černou,která mi je k ničemu. EHM.
Po dlouhém usilování a bojováním s tím, že babičku rodiče neseřvou až přijede se do toho dala. V krabičce je peroxid, nepamatuji si kolika procentní, ale moc to nebylo. Ale přesto to moje vlasy lehce odbarvilo.

Barva mi pěkná vydržela asi se vším všudy takhle "zářivá" ani ne měsíc. Teď už jen hází odlesky do fialova, někdy už ani to ne. Jediné co mě nejvíce těší je to, že mám sice odrosty, ale v mojí tmavší hnědé nejsou vůbec vidět.
Je 31. října a vlasy mám prakticky celé hnědé, s odlesky fialové.


Verdikt:
Jedno balení na celou hlavu, což mě hodně potěšilo.Barva mi vydržela asi měsíc, což pro někoho je hodně neuspokojivé, pro mě až moc, vlastně jsem nečekala, že mi barva na vlasy chytne, kvůli mým tmavým odrostům.
Sice zápach je nepříjemný, ale je to z důvodu několika procentního peroxidu, příšerný gouda.
Kdybych chtěla na chvilku parádu, jdu do toho znovu, ale teď chci dát vlasům malou pauzu.
Cena je taky příjemná do sto korun.

Komentáře

Oblíbené příspěvky