Krém na tělo i obličej - Verona Laboratories


Ahojte!
Dnes jsem se rozhodla napsat článek o jednom kouzelné produktu.
Název mojí lásky je Verona Laboratories - Natural line Spa professional - Goat's Milk and vanilla.
Jedná se o krém, který je určen pro tělo i obličej. Já dnes budu psát o produktu, který je z kozího mléka a vanilky.

"Pleťový a tělový krém obsahuje proteiny z kozího mléka a výtažky z vanilky. Speciální složení aktivně hydrtuje unavenou pokožku, dodává jí zdravý a mladistvý vzhled, pružnost a pevnost." Napsáno na produktu.

Na úvod bych chtěla říct jednu věc. Já nevím jak to dělám, ale asi mám hroší kůži. Málokdy se mi objeví šupinky na kůži.
Pokud trpíte suchou kůži, nemyslím teď jen pletí, můžu vám doporučit jen to, aby vaše tělo bylo vždy dobře "zavodněné".
Případné kávičky, čajíčky, to všechno dostává vodu z vašeho těla ven, proto je dobré, dodržovat alespon nějaký vodový pitný režim.


Tento krém jsem používala hlavně v létě, kdy je pokožka asi nejvíce namáhaná. Používala jsem ho i po holení, na zklidnění pokožky. Musím říct, že mě sakra mile překvapil. Omlouvám se za to slovo, ale jinak se to říct nedalo.
Tato kouzelná krabička opravdu dokáže divy! Je pravda, že na pleť jsem ho spíš nepoužívala, ale na noohy po holení, na zhydratování těla, které není přesušené, lahoda.
Jak jsem řekla, mám hroší kůži, proto to asi nebude pro někoho, kdo má problémy s tím, že se loupe nebo má suchou kůži, řekla bych že jsem normál a pro mě toto je úplně numeno uno.


Strašně se mi líbí tento systém na otevírání produktu. Máte jistotu, že vám produkt nevyčichne, že v něm zůstanou všechny látky a dokonce, že vám do něj jen tak náhodou nic nenapadá.
Nádherně voní a co vám můžu zaručit, cítím spíše vanilku, která podtrhává vůni kozího mléka, že vůně je cítit ještě nejméně hodinu poté na těle. Není to těžká vůně, takže i pro ty, co nemají rádi moc těžké vůně to bude labůžo.
Konzistence je normální, lehká a dost příjemná, rychle uschne když ho nanesete na tělo.


A teď přijde to nejlepší. Nejen, že tento krém krásně voní, je lehký a příjemný a opravdu na sobě pociťuji změny. Ale ta cena! Když Vám jí řeknu, tak mi oči vydloubete.
Horší je dostupnost. Tuto hračičku neseženete v drogérce, bohužel, možná po kouknutí na internet něco najdete, ale tam je cena relativně o dost vyšší, asi 90 korun.
Třeba bude možnost si v nějaké Giveaway zasoutěžit i o tento produkt. Já jsem tento kouzelný produkt sehnala za 30 korun prosím.
Takže si myslím, že na internetu jsou to pěkní vydržiduši. Já jsem tuto značku našla u vietnamců. Ano, ty vietnamci a jejich značky, já vím. Ale když toto je zrovna věc, která se u nich dá sehnat, prakticky za hubičku a funguje parádně!

Ehm, asi moc kecám, půjdu spát. Snad se vám recenze líbila,
Vaše Madam

Komentáře

Oblíbené příspěvky