Just Love parfum spray

Ahoj kočky!
Asi vás zase zklamu, dnes to bude o produktu, který asi horkotěžko seženete.

Jedná se o vůni z obchodu Kik. Když u nás byly ještě ty obrovské koše, kde jste si mohli vyhrabat spoustu super věcí za pár korun, tak jsme tam s mamkou byli pečené vařené. Bohužel,od té doby co se to tak změnilo, se mi tam skoro nic nelíbí a přijde mi, že ten řetězech upadá, od té doby co jsem tam byla naposledy.

Tahle vůně stála asi 50-60 korun. Je to taková, jak to popsat osobitější vůně. Ten obal mi přijde rusácký, nevím proč, ale takový prapodivný. Protože vůně na mě vůbec nesedí a vlastně mi jí vybrala mamka, když jsem držela v ruce dvě a ptala se jakou, tak jí teď vlastní ona. Brala jsem si jí na brigádu, ona ke mně často chodila a přičuchávala, ale protože jsem ji používala minimálně, nechala jsem jí v dobrých rukou u mamky, která se o ní s láskou postará a bude jí využívat častěji než já :).



Komentáře

Oblíbené příspěvky