Jeffrey Campbell Lita shoes with spikes



Ahoj,
rozhodla jsem se, že Vám ukáži nějakou věc část z mého šatníku/botníku.
Protože nechci, aby tento blog byl čistě o recenzích, vybrala jsem si moje milované botičky.
Myslím si, že se hodněkterým z vás strefím do vkusu :).

Takže od znova.
Ani nevím kde nebo jak jsem našla tyhle botičky, ale zalíbily se mi. Jak je mým zvykem, když něco najdu a chci to, je to buď hooodně drahé a nebo to nikde není a při nejhorší situaci to chcou všichni a je na to dlouhá řada,že vůbec nevíte, jestli se to k Vám dostane.
Hledala jsem po různých obchodech, ale horkotěžko jsem našla. Tyto boty stojí od 3-5 tisíc.

Nakonec se na mě usmálo štěstí a já je našla, juhů. Nějaká slečna/paní je prodávala za tisícovku s tím, že je měla párkrát na sobě a že nejsou vhodné moc na chůzi a navíc, že jsou tam malé vady.
No, co se dalo čekat za tisícovku, ale přece jen, byla to jediná levná koupě a navíc na českých internetových stránkách jsem je nenašla, bohužel.


(Už u mě doma.)

Vzala jsem boty i s malými vadami. Slečna mi poslala několik dárečků, které mě potěšily, ale hlavně ty boty.
Všimla jsem si dvou vad. Vypadá to, že boty nepatří

 

k sobě. Jedna vypadá jako stará pravá kůže a druhá jako umělá kůže ale nová, další vada byla, že vypadávaly ostny a některé už vypadly.
Přes obě vady jsem se přenesla.
Co bylo smutnější, že po týdnu/dvou jsem je musela "ocejchovat", protože mi upadl kus podpatku.
Ale co, za nějakej 1500 boty od dobré značky, to se nesežene často. Co se mi líbí, že na "vložce" mají napsáno celé Jeffrey Campbell, luxus.

Přišly v pěkné krabici, hodně betelné.



Nu, dovolím si přiložit pár fotek na ukázku.
Mimochodem, boty udělají strašně pěkný optický dojem na nohy. Pěkně je prodlouží.
Mají okolo 14 cm a platforma pod prsty je asi 3 cm vysoká. Takže zhruba 11 cm vysoký podpatek. Jsou docela dost těžké, jedna bota váží okolo kila. Není to na dlouhé procházky. Já jsem je měla jednou na focení a asi třikrát ve škole. Parádička.

(Opravdu jsem si je zamilovala.)

(Focení s Petrem, vlastně moje první, i to zažily moje lásky. Zakomponovaly se tak, aby na ně bylo pěkně vidět.)

Doufám, že se Vám tento článek líbil, budu se těšit, až se uvidíme u dalšího, E/N.

Komentáře

Oblíbené příspěvky