Deodoranty + spreje

Ahoj, vítám vás u dalšího článku!
Je to jeden z dalších, co jsem přesunula ze starého blogu na tento, ale jak se říká, hurá s chutí do toho. Ačkoli se někde po domě potuluje náš milovaný foťák, snažila jsem se natočit video s názvem spotřebováno, ale nějak jsem nestihla nic. Protože jsem se rozhodla vlastně udělat tento blog, kde se budu snažit dávat pravidelně něco, kde bude nějaké moje psací spotřebováno. Voala je tu článek!
PS: Některé jsou limitky z roku raz dva a možná i tři, takže je to spíš jen informační, ale doufám, že se vám bude líbit.




Jako první je Concertino white, deo parfém, který opravdu překrásně voněl. Netuším kolik stál, protože jsem ho dostala darem. Dokonce mám ponětí, že už se nevyrábí :(, ale rozhodně bych ho brala znovu. Vydržel zhruba 8 hodin neměně krásně vonět a dal se použít místo parfému. Měl vydržet 24 hodin.

Dvojka je Be tropic od Balei (200 ml). Pěkně voněl, po tropickém ovoci. Stál do 35 korun, měl vydržet 48 hodin.

Celkově musím říct, že mě dříve Balea docela bavila, měla jsem jí ráda a skoro denně sledovala jejich deo, ale teď mi přijdou čím dál na nižší úrovni. Jak vůni, už nejsou tak dobré, cítím v nich něco, co mi nevoní a bohužel nic nevydrží, při aplikaci mi přijde, že spíš smrdím, než abych ovoněla.

Trojka Garnier invisible mineral / 150 ml. Pro mě to byla veliká naděje. Mám problém s pocením, někdy bych si nejraději sundala všechno oblečení, abych se cítila fajn. Je pravda, že strašně příjemně voněl, ale pro mě účinek nepůsobil tak jak asi měl, bohužel. Stál mě okolo sto korun a má vydržet 48 hodin.
Pro někoho kdo se nepotí to bude asi okey, ale pro mě bohužel nic moc. Nebo spíš nic, než moc.

Čtyřka byla pro mě pecka roku. Hight school musical. Myslím, že to byl dežodorant, ale jistá si nejsem. Pěkně voněl, ale nějakou speciální akci na mě nevykonal.

Pětička. Balea Fíky a čokoláda (200ml). Byla to jedna z limitek. Překrásně voněla, spíš jsem cítila čokoládu. Byl to deospray, který mě přímo neosmrděl, ale nevoněl na spoceném těle bezchybně. Měl by vydržet 24 hodin. Ani e zavřenýma očima nevydržel. Stál do 35 korun.

Six. Balea Pitaya (200ml). Pěkně voní, jemně a příjemně. Je to deosoray, není z limitované edice. Bohužel mě dělal bílé fleky na černém oblečení, což se mi rozhodně nelíbí! Měl vydržet 24 hodin, taky nic. Stojí do 35 korun.

Sedm! Balea Hawai (Papaya & Frangipani 150 ml). Byl z limitované edice, což mě mrzí, protože dokonale voněl (deospray), měla jsem s ním krásné zážitky (poprvé na stavebce :3), měl vydržet 48 hodin, myslím že ani 10 by nevydržel. Stál do 30 korun.

Popravdě, stále jsem nenašla nic, co bych označila super za deospray, dežodorant nebo jinou věc zabraňující "smrádku" z pocení.

Komentáře

Oblíbené příspěvky