Aveflor Lak na vlasy Scienti

Zvětšit obrázek

Lahvička má 75 ml.
Tento lak na vlasy mě trošku překvapil tím, co dokáže. Popravdě docela dost dobře drží, ale jediné co mě brutálně štve, že je v něm nepřiměřené množství třpytek.
Pokud si dobře pamatuji, třpytky jsou hnědé nebo fialové. Nepamatuji si, která varianta byla lepší, ale opravdu v obou bylo nadměrné množství třpytek.
Na internetu jsem našla, že se vyrábí i se stříbrnými třpytkami a dokonce mají nový obal. Já jsem vlastně takovou tmavě fialovou lahvičku, tohle vypadá jako spíš růžová ↑.
Třpytky dodají účesu lesk a dobře se rozčesávají. Pod podmínkou, že jdu na nějakou vznešenou slavnost, taneční, maturitní ples, nebo něco podobného, určitě je to levná a dobrá varianta.
Na denní nošení to opravdu není, protože se z vás během mžiku nepozonosti může stát disko koule. Je opravdu důleižé dbát na to, aby jste to nepřehnali. Třpytky během vlivem větru česání a jiných akrobacií vypadávají. Drží se jen tu nejsilnější! :)


- Nadměrné množství třpytek
+ Dobrá výdrž ve vlasech
+ Necuchá vlasy
+ Cena/kvalita
+ Při pozornosti se vlasy pěkně třpytí

Komentáře

Oblíbené příspěvky