Midsummer night's dream Body Lotion - Sen noci svatojánské



Ahoj,
vítejte u dnešního článku.

Dnes Vám ukážu produkt, se kterým jsem byla spokojená.
Je od firmy Fleur de Sante - s touto značkou se znám je trochu. Před stoletím jsem dostala od babičky řasenku této značky. Byla hnědá, kartáček byl docela fajn, ale balení vypadalo lacině.

To o tomto výrobku říct nemohu. Přijde mi elegantní, ale rozhodně nepřehnaný obal. Takový, co zaujme a nepohorší.
Krém je sám o sobě hodně tekutý, až moc. Produkt se krásně roztírá a rychle uschne. Při překladu mě ten název opravdu nadchnul. Asi by mě nenapadlo takto pojmenovat nějaký produkt. Moc pěkné.



Tento krém mě stál asi 20 korun ve výprodeji za 100ml. Voní dokonale po květinách, což moje nožky vždy potěší, když se krásně zhydratují a provoní.





Komentáře

Oblíbené příspěvky