The lash curler by Essence


Elá!
Dneska si dáme takovou trošku pozdější recenzi. Bohužel jsem na tuhle pecku narazila až nedávno. Pokud ji najdete ve výprodeji, rozhodně ji vyzkoušejte. Já jsem jí našla ve výprodeji v Tetě za 20 korun. Přišlo mi to jako fajn cena na to, koupit nějakou věc a napsat o ní. I kdyby to byl propadák. - Nedávno jsem viděla, že to nějaká blogerka koupila stále za původní cenu a to je několik měsíců po výprodeji.

Potom co jsem si jí zakoupila jsem vletěla na net a koukala se, co mě vlastně čeká za parádu. Plno lidí hodnotilo negativně, plno kladně. Zápor byl hlavně v samotné aplikaci. PROTOŽE, pokud se chcete touto řasenkou namalovat, musíte být "zručnější". Řasenku držíte v ruce tak, že průhledný plast máte vsazen do ruky a tou červenou částí natahujete řasy.


Přijde mi to jako fajn srandička. Pokud máte rádi líčení, nevadí vám, že trvá delší dobu, nebo si chcete jen pohrát, tohle vám na to všechno postačí. Jediné co je pro mě boj, malovat se ráno když vstanu. Řasenku musím použít až hodinu potom co jsem vstala nebo až po delší době (třeba když se vrátím domů a chystám se na taneční). Stalo se, že jsem spala hodinu, protože jsem byla v pátek na akci za kamarádem, málo jsem naspala a další den jsem vstávala do práce. Asi to všechno na mě padlo a já se touhle řasenkou píchla dvakrát do oka. Od té doby to neriskuji. Nemám chuť si ho jednou opravdu vypíchnout.


Další věcička je slepování. Podle mě, pokud nenanesete doslova tunu řasenky, řasy se vám nádherně prodlouží a neslepí, moc objemu ale nedodá, spíš jsem žádný u sebe nezaznamenala. Pokud budete mít kartáček opatlaný od tuny řasenky, nemůžete čekat zázraky. (viz fotka)


Omlouvám se za kvalitu fotky a za to, že jsem ty přetahy na víčku nesetřela. Chtěla jsem to honem nafotit, protože jsem běžěla ven. Snad to prominete.

Jaký máte na tento produkt názor VY? Vyzkoušeli jste tuto řasenku? Znáte podobnou?

Komentáře

Oblíbené příspěvky