Gelové vložky do bot


Ahoj,
tak se Vám zase hlásím. Dnes to bude o něčem trošku jiném než kosmetice.
Napadlo mě vám ukázat něco, co vyřeší nebo spíš má vyřešit to, aby ste neměli otlačeniny nebo něco podobného.

Podle mě je to super pro funkčnost, že nebudete dvě hodiny tančit v kuse. Nebo mám blbý chodidla, nevím.
Dávám si to na štítnou žlázu na noze? No, nevím vygooglila jsem to tak.


No, nevím, prostě pod palec kousek (tedy do boty to samozřejmě dávám, nelepím si to na nohu :D).
V tomto místě mi nejčastěji vznikají puchýře. Je pravda, že se možná lehce omezilo vytváření puchýřů. Popravdě, v botičkách na podpatcích jsem často a proto mám i hodně puchýřů, i když mám pohodlné botičky. Asi mám zvláštní nohy, já to říkala!


Zas mimo téma, Hano, Hano.
Tahle srandička se dá koupit v Rossmanovi, stojí okolo 50 korun. Myslím, že jsem to kupovala za 45, nejsem si jistá. Má to malou účinnost. Myslím si, že pokud máte ultra nepohodlné boty nebo potřebujete gelovou vložku, vyplatí se investovat do té "poloviční". Je přes půlku nohy.
Pokud máte jen některá místa náchylná jako já, hravě vám vystačí tahle srandička. Od září jí používám 1 týdně dvě hodiny a od té doby jsem je ještě nevyměnila. Na taneční se hodí úplně s přehledem.

Komentáře

Oblíbené příspěvky