Bylinná mast - Propolis včelí vosk



Ahoj!
Omlouvám se, že píšu článek až tak pozdě, ale nějak jsem se k tomu nemohla dostat. V blízké době tu chci dát pár parfémů, tak třeba uvidíte něco co vás baví.
Dnes to bude o "zázračném kelímku s názvem propolis". Tahle pixlička je pro mě doživotní kamarádka. Jen ty a já, MY.


Tahle věcička vyléčí všechno. Momentálně se trápím s oparem, který už mám od minulého úterý. Když jsem konečně myslela, že jsem se ho zbavila a že mu pasta na zuby dala co proto, vedle něj se udělal kaamrád, asi aby nebyl sám.
Během týdne jsem byla venku (momentálně máme prázdniny), takže jsem rozlítaná. Není teplo a navíc samé nemoce. K mým dvou oparům se přidal rozpraskaný koutek. Jéééé. Nevěděla jsem si s tím rady a byla jsem skoro bez naděje. Druhý koutek se snažil udělat to samé jako první. Začal lehce prasakat.


Celou pusu jsem na noc namazala propolisem. Údajně léčí a hojí rány, je vhodný i na rty. Simsala bim. Stačili dvě noci a koutky mám skoro úplně zahojené (ten druhý se naštěstí začal včas léčit, takže nerozpraskal celý, neotevřela bych ani pusu..). První opar byl na ústupu už předtím, teď se hojí ty zbytky. Musím říct, že je to slast potom, co jsem bojovala zuby nehty. Za všechno vděčím této krabičce.


Doporučuji všem tento produkt. Obzvlášť na zimu se hodí. Je vhodný na rozpraskané rty, dokonce i na odřený nos od kapesníku. Dalo by se říct, že je to moje denní rutina. Je výborný!
Pokud se kouknete na konzistenci, vypadá jako zbarvená vazelína. Pokud ho nenanesete moc, pěkně se vstřebá.
Stojí jenom 40 korun! Rozhodně si ho kupte, pokud máte v zimě problémy! Navíc je prakticky nekonečný, takže se koupě vyplatí. Mám ho půl roku až rok a nejsem ani v půlce, je to bezvadná věcička.

Odkazy jsem vám vložila zde:



Napsala
E/N

Komentáře

Oblíbené příspěvky