Šampon Schauma - Pro lesk barvy

Ahojte!
Dneska jsem se rozhodla napsat o jednom šamponu. Přesněji o šamponu Schauma (for 100% stenght and 100% shine).

(Omlouvám se, klepala se mi ruka a s mobilem se špatně fotí, snad už brzy našetřím na zrcadlovku.)


Nu, dáme se konečně do toho.
Jak už jsem naťukla, tento produkt mě nenadchnul a jsem docela naštvaná.
Ale pěkně od začátku!

Firma slibuje to, že šampon ochrání vaše barvené a tónované vlasy. Prdlajs. Má to mít recepturu Shine-Reflex a UV filtr, které dohromady chrání vlasy před vyblednutím. No, budiž.
Slibují dlouhotrvající ochranu barvy a lesk. Další super vymoženost, která má být v tomto zázračném šamponu je ta, že receptura s INTENZIVNĚ PEČUJÍCÍM PROTEINEM DODÁVÁ VLASŮM ZTRACENÉ PROTEINY.


Ehmmmmmmm. Tak jinak.
Moje vlasy jsou sice barvené, ale můj názor jsem už někde zmiňovala. Podle mě žádný šampon nedokáže navrátit barvu vlasům. Ale protože mamka tomu tak trochu asi věří, kupuje ho.
Já jsem ho přestala používat a snažím se pro vás používat nový, který má schopnost Keratinu přírodní metodou.
Zpět k tématu. Moje vlasy jsou barvené, už to není moc vidět, ale barvila jsem to s babičkou na fialovo. Nečekala jsem zázraky. Na polohnědé a poločerné vlasy mi barva chytla výborně, o tom žádná.
Zase odbíhám -.-....Takže moje vlasy jsou barvené, skoro denně jsou tepelně zpracované, nebo, no, víte, prostě denně používám žehličku nebo kulmu.
Před teplem se používá tužidlo a lak. Samo. Ale tento šampon si s lakem a šamponem nedokáže moc poradit. Několikrát jsem vypozorovala, že moje vlasy neumývá.
Večer jsem si umyla vlasy a ani ne za 14 hodin jsem je měla mastné natolik, že jsem byla za večerní sprchu velmi ráda.

(Barevně bílý/stříbrný. Nanesení na prst. Nerozetřený.)

Ultra velkou pevnost vlasů jsem nenašla. Mám od přírody tvrdé a nepoddajné vlasy, takže je to s nimi někdy boj.
Tento šampon za mě rozhodně NE. Nesplnil to, že by navrátil nebo chránil barvu nebo že by je posiloval. Pro mě to horší, že si neporadí s lakem a tužidlem od Syossu.

(Nanesení na ruku. Rozetřený.)

Ale abych nebyla jen kritická.
Vůně tohoto šamponu je lichotivá, pěkně voní a vůně pár hodin vydrží ve vlasech.
Cena versus kvantita. Tento šampon najdete do sto korun v drogériích.
Šampon má 400 ml, což není nejméně.
Co mě dost překvapilo, že hodně pění, což já naprosto miluji.

Jak jsem zmínila. Za mě rozhodně NE!
Snad se Vám recenze líbila, budu se těšit u další,
Vaše Madam

Komentáře

Oblíbené příspěvky