Ozdoby na nehty z FIMO



Ahoj!
Dnešní článek je napsán ve spolupráci se stránkou postovnezdarma.cz. Odkaz na produkt ZDE.
V rámci spolupráce jsem si vybrala dekorační tyčinky, které nakrájíte a potom s nimi ozdobíte své nehty. Jak je i na stránce uvedeno, dají se s nimi zdobit i nějaké předměty - například nalepením na rámeček a podobně.


Obrázek hezkých tyčinek.

Já jsem si koupila výhradně tyto tyčinky na výrobu šperků a naivně jsem doufala, že půjdou propíchnout. PO nezdárném boji jsem zjistila, že propíchnout nepůjdou a proto budu muset zvolit variantu zdobení například rámečků či podobných věcí - na mých nehtech totiž nevydrží lak den, natož abych si je zdobila těmito ozdůbkami, bohužel by můj čas, který padl na zdobení padl v niveč.

Co se týče produktu samotného. Dostala jsem přesně sto kusů tyčinek širokých 5 mm, namátkou jsem jich pár vzala a změřila. Délka je 5 cm, čili dostanete 100 kusů po pěti centimetrech. Ze začátku se mi zdály tyčinky malé, ale když jsem nakrájela, došlo mi, že snad za celý život nemůžete těchto dekorací vyplýtvat - jedině pokud máte salon samozřejmě. Namátkou jsou vám vybrány vzory a to je asi fakt, který mě mrzí, protože mi namátkou přišlo 10 kusů s pár tečkami na sobě - nevím co to mělo být za znak a několik znetvořenějších tyčinek, které jsou podle mě ne hezky zpracované - viz fotka pod odstavcem.


Fotka znetvořených tyčinek.

Takže suma sumárum mi přišlo okolo 70-80 kusů normálních nedeformovaných tyčinek. Co si budeme, pokud platíte cenu s tím, že dostanete 100 kusů, které budete moci použít, tak za mě spíš ne. Dostala jsem zhruba 75% použitelných věcí. Bohužel na fotce jsou obrázky tyčinek ilustrační a půlka z nich se ani v mé objednávce neobjevila.

Jinak co se týče objednávky, dojde vám 100 kusů tyčinek a malý "nožík", skalpel nebo řezačka - je jedno jak to nazvete. Dokonale krájí, je pěkně naostřený a lze s nimi ukrojit opravdu slaboučké plátečky na nehty.

Na obrázku je vidět tenounký plátek tyčinky.

+

velké balení - 100 kusů
spousta motivů
velikost - 5mm, pěkně se vejdou na nehet
na zdobení nejen nehtů

-

některé motivy nepoužitelné
-+ nejdou propíchnout

Komentáře

Oblíbené příspěvky