Balea Fresh Smoothie Shower gel


Ahoj! :)
Vítám vás u dnešního článku, který se bude věnovat limitce Balei. Teda myslím, že to byla limitka, i když to na obalu psané není, nejsem si jistá, jestli jsem ještě Smoothie sprchový gel v DM viděla.



Tento sprchový gel mě zaujal hlavně radioaktivní barvou, která byla vážně fantastická! Takovou zelenou jsem v životě neviděla. A ta VŮNĚ! Jeden by řekl, že to bude chemická bomba, ale tohle byl zázrak. Popravdě ani nevím, jak tyto plody vypadají, ale já bych vůni přirovnala jednoduše k nerozrálé švestce. Byla to svěží, ale zároveň kyselejší švestka. Když jsem se myla, úplně jsem cítila, jak mi panty kyselostí vržou. Za mě jeden ze super sprchových gelů, které se Balee rozhodně povedly!
Nevysušoval, takže jsem mohla po sprše v létě okamžitě vyrazit ven, aniž bych se musela ještě mazat! Cena asi 40 korun tuším :).

Hen

Komentáře

Oblíbené příspěvky