Miss sporty - Nail expert 5 in 1

Ahoj, ahooooj,
dnes tu budu psát o jednom malém pomocníkovi před lakováním nehtů.


Je to růžová látka, kterou natíráte nehet před lakováním jakéhokoli barevně zbarveného laku a nebo ho necháte samotný. Vypadá jako průhledný lak, Přijde mi, že moje nehty jsou poté žlutější, když nanesu pouze tento lak a nechám ho bez jakéhokoli nanášení další vrstvy.


Slibuje, že nehty budou silnější, budou růst, vlhké, hladké a lesklé.
Nehty sice nejsou úplně o moc silnější, nebo alespoň jsem nic extra nezaznamenala, mám problém s dvojením nehtů, čemu se docela těžko zabraňuje. S růstem jsem si nic extra nevšimla, jsou ale takové vyživenější, hladké na dotek a lesknou se, což je za mě plus. Jediné, co jsem od tohoto produktu očekávala, že je sjedností a připraví na další vrstvu laku, což dokáže bezvadně, pěkně pokryje nehet a zalepí nějaké nedokonalosti.

Rozhodně doporučuji těm, kteří hledají to stejné jako já, pokud hledají něco na posílení nehtů, nechť ať raději jí vitamíny, než zkouší laky na posilnění nehtů :).
Cena je okolo 50-60 korun, což není nic hrozného :).

Komentáře

Oblíbené příspěvky