RUN OUT 2.

Ahoj! :)
Dnešní článek bude zase ve způsobu spotřebovaných produktů. Uvidíte zde fotky produktů, počet kolik jich mám spotřebováno a moje názory na ně najdete v odkazu, kde se Vám objeví celý článek o produktu. (Kliknutím na fotku)

Hurá na to!

Balea - Ultra power lak na vlasy
První věc, která je u mě bez pochyb jako doma je lak na vlasy. Balea lak na vlasy, který stojí asi 30 Kč v Dm je moje srdcovka. Už jsem rychlovkou zruinovala čtyři balení a páté má na mále. Na fotce je malinko vidět změna obalu. Oproti předešlým balením jsou poslední dvě na fotce světlejší.


Adidas for women  - Cool and care antiperspirant
Další srdcovka, na kterou nedám dopustit. Jen mě děsně štve ten hliník tam! Jinak pecka! Jediný, co mi zatím opravdu pomáhá.


Cien - Šampon proti lupům
Je pravda, že jsem měla období, kdy jsem nevěděla co dělat. Většinou je to přechod zima → jaro. Celé jaro jsem se snažila zakrývat pěšinku (především), protože ani takhle moje zaručená jistota nepomohla. Jinak v normálním období naprosto dokonalé a lepší než drahé šampony.


Cien odlakovač na nehty bez acetonu
Další z pecek, co dokonale odlakují a nepoškodí tolik nehty, vyloženě I'm in love with you!



 Miss sporty - Morning baby! BB cream
Je pravda, že teď už make up moc nepoužívám, takže jsem dala ruce i trochu od make upů i BB, ale tohle je produkt, který zakraje, rozjasní, zdokonalí.


Jaké jsou vaše dvě poslední spotřebované věci? :)
Madam


Komentáře

Oblíbené příspěvky