Big nail polish Haul S-he



Ahoj! :)
Dnes jsem byla navštívit DM a byla jsem překvapena. Ve stojanu s výprodejem jsem si našla laky na nehty za 10 Korun a tak jsem si jich hned pár pořídila! Vyzkoušela jsem zatím tři a jsem spokojená! :)



Jako první vám ukážu lak s číslem 240. Je to lak, který jsem použila na nehtech. V první vrstvě dělá nerovnoměrně rozetřenou barvu. Druhá vrstva se hezky spojí s první a vytvoří pěkný celek. Někdy jsou bohužel vidět nedostatky - například moje rozdvojené nehty. Je to tmavě fialový lesklý lak bez třpytek.

Snažila jsem se nafotit lak tak, aby opravdu vynikla jeho temně fialová barva.
Lak 320 sice pěkně kryje, ale na některých místech jsou přesto vidět nedostatky rozdvojených nehtů. ↓

 Jako druhý lak bych vám chtěla představit mého nového miláčka, kterého se budu snažit ulovit ještě zítra. Je to vyloženě barva šampaňského. Lak plný třpytek, pěkně kryje už v první vrstvě, takže je to můj nový BŮH. Číslo laku je 320.

No není ta barva úplně božská?!

Tenhle lak je sám o sobě dost zvláštní, abych pravdu řekla. Brala jsem laky protože se mi děsně líbila jejich barva a pak jsem ho "swatchovala" na papír a pak jsem na něj tak s nedůvěrou koukala. Je to hnědo-červený lak, který v první vrstvě působí jako hodně hnědý s červeno-růžovo-zlatými třpytkami. Má číslo 213.



Tento lak mě trochu zklamal. Čekala jsem nějakou bombu a ono nic. Je to světle hnědý hodně špatně a nebo slabě pigmentovaný lak s červenými třpytkami. Líbí se mi, ale je hodně málo pigmentovaný. Má číslo 329.



Už jsme za půlkou a blížíme se k finishi. Dalším lakem je červený lak s růžovými třpytkami. Relativně dobře kryje v první vrstvě, což mě hodně překvapilo. Tento lak je druhý asi nejoblíbenější zatím z této sedmičky, uvidíme, kdo si vybagruje ještě cestu k mému srdci. Číslo laku je 205.



Předposledním lakem vám představím tohoto brouka. Je to lak, co je takový záludný. Hází oko na to, že je khaki, ale přitom je světlounce šedivý se stříbrnými třpytkami. Číslo má 509. Podle swatche jsem zjistila, že je jemný a také méně pigmentovaný. Třpytečky má opravdu malinké.





 A posledním je lak, který je tmavě šedivý se stříbrnými třpytkami. Tento lak vypadá narozdíl od předchozího hodně dobře pigmentovaný, takže se na něj těším, až ho vyzkouším. Číslo má 296.




Celkově mi laky připadají hodně vodové. Normálně jsem zvyklá namočit štěteček v laku, malinko ho otřít o krabičku a natřít s ním nehet. V tomto případě protože jsou laky opravdu "vodovější", natřu s nimi dva až tři nehty na jedno namočení. Myslím si, že budou pomaleji ubývat, protože se s nimi opravdu natře o dost více plochy. Na druhou stranu, jak jsou laky vodovější, hodně rychle usychají, což si myslím, že je velké plus!


(Vím, že na papíře vypadají barvy trochu odlišně, než na nehtu, ale jde jen o přibližné nastínění, protože je všechny nemám ještě nafocené na ruce. Beru to od horního levého rohu - 329, 213, 240, 509, 205, 296, 320)

Komentáře

Oblíbené příspěvky