Piknik s medvídkem


Ahoj všem! :)
Dnes bych vám ráda v článku ukázala outfit k jednomu líčení, co jsem tu nedávno postovala. Bylo to líčení na retro look.

Akorát jsem si ten look trošku poupravila a místo hnědých stínů jsem udělala čisté linky bez podkladu. Oko se víc otevřelo a vypadalo lépe. Dovolili jsme si s medvídkem nafotit pár fotek, které v budoucnu třeba ještě poupravíme, pozměníme, vylepšíme.

Na sobě mám šaty co jsem si koupila (myslím) u vietnamců. Kupovala jsem si je k příležitosti příjezdu veteránů, kteří měli nějakou akci na městě a my se na ně šli podívat. Méďa (ten sexy chlupatý model) je od medvědí maminky z našeho lesa (Tesco).

Odkaz na look je zde: Klikni na tento text pro modela medvídka
Odkaz na další fotky: ZDE










(Malý medvědí stalker.)

(Naše nejčastější hádky? Čí postel je, ve který ležíme. Jasně že moje!)

Doufám, že se Vám článek líbil a pokud ano, budu ráda, když mi o tom dáte vědět, abych věděla, zda v těchto článcích mám pokračovat. 
Vaše Madam

Komentáře

Oblíbené příspěvky