Dermacol - 24 h Control Long Lasting Makeup review



Ahoj! :)
Dnešek bych chtěla věnovat makeupu, nebo spíš jeho recenzi.



Jak už jste si z názvu přečetli, bude to recenze makeupu od Dermacolu. Je to profláknutý a známý 24 h Control Long Lasting Makeup v odstínu nebo verzi 2k.
Vybrala jsem si ho hlavně proto, že vám ho chci ukázat v dalším článku v looku, takže jsme chtěla, aby ste si mohli popřípadě porovnat a zjistit, jaký na něj mám názor já.



Začnu asi vhledem. Když se na makeup podívám, balení mi přijde jednoduché a dostačující. Není tam zbytečně moc písma a co se mi hodně líbí, že ingredience makeupu jsou schované v papírku, takže je můžete kdykoli otevřít pokud budete potřebovat a nemusí být zbytečně rozepsané a zaplňovat celou plochu makeupu. Je to skleněná nádobka s pumpičkou a dvěma samolepkami - jedna s názvem makeupu, druhá s ingrediencemi a textem. Je pravda, že můj makeupu už dávno nevypadá jako na fotce. Je dost ošoupaný, takže bych dala přednost natisknutí názvu výrobku na samotnou lahvičku a ponechání druhé samolepky zezadu. Jinak je to praktické balení, které na oko vypadá dobře. Je to čistě můj kritický názor :).



A teď o samotném makeupu. Řekla bych, že makeupu má lehkou konzistenci, příjemně se roztírající, ale zároveň pleti dá střední krytí. Bohužel když dodá krytí, pokazí něco jiného. Samotný makeup zvýrazní suchá místa, se kterými třeba bojuji v oblasti nosu, obočí, tváří nebo někdy pusy. Protože jsem typ s mastnou T-zónou, měla jsem trochu strach, aby mi nezvýraznil produkt póry. Abych pravdu řekla, na čele, kde mám opravdu hodně velké póry je lehce pokryl, ale nezvýraznil. V místech nad rtem je ale zvýraznil bohužel hodně a to s nimi problém nikdy nemám. Hodně se ukrývá do vrásek a zvýrazní je. Měla jsem ho na sobě asi půl hodiny a vrásky pod makeupem svítily kilometry daleko.
Finish makeupu je matný, což je vynikající, pro mou T-zónu. S výdrží moc nepovím, protože mě nikdy nevydržel více jak dvě/tři hodiny. Je to bohužel i tím, že jsem zvyklá se otírat, sahat si na obličej a tak dále, takže makeup nemá moc velkou šanci.
Ohledně odstínu jsem hodně bojovala, pamatuji si, že jsem letěla z obchodu a hledala správný odstín. Tento vypadal výborně a tak jsem se radovala. Když jsem přišla domů, zjistila jsem, že je oranžovější než se zdálo a byla jsem trochu zklamaná. Sám o sobě ve větší vrstvě má tendenci "oranžovět". Nevím čím to je, ale všimla jsem si toho několikrát. Teď v létě mi pěkně sedí, jelikož jsem si lehce opálila obličej, v lehčí vrstvě se spojí a vypadá jako moje. Rozhodně není vhodný na vrstvení.
Produkt sám o sobě rozhodně pleť nevysušuje, takže nedává podnět k tomu, ukázat suchá místa.


Lehce zvýraznil póry na nose, ale není to nic tragického.


Póry na čele nějak zvlášť nezvýraznil. Omlouvám se za to akné, ale co se dá dělat, je léto.

Ingredience makupu ↓


Cena je okolo 230 korun a výš. Já jsem ho kdysi sehnala ve slevě asi za 190 a bylo mi odečteno ještě něco málo kartou, takže jsem měla opravdu dobrou náladu, že jsem za něj zaplatila jen 160 korun.

Zbylé odstíny tohoto makepu jsem zkoušela na ruce a tady jsou všechny odstíny. Můj je třetí zleva 


Komentáře

Oblíbené příspěvky