Moje první focení s fotografem

Ahoj,
jak jste si užili víkend? Já parádně, v sobotu jsem měla moje první focení, které mě nadchlo a strašně mě bavilo. Probíhalo 1.3.
V tomhle článku vám popíšu, jak to celé bylo.
Milý mladý fotograf Petr Chlad mi poslal nabídku, zda nemám zájem o focení. Jelikož jsem nikdy nebyla focena někým jiným, tak jsem okamžitě kývla a těšila se na to celé vypuknutí.
Stránka Petra - http://petrchlad.cz/
Ráno jsem vstala okolo desáté hodiny ranní. Jako první jsem zapla počítač a marně mžourala. Prohlížela jsem si jízdní řád, a přemýšlela nad tím, jak to bude asi probíhat.
Po sáhodlouhé přpravě a několika zdržením se kvůli tatínkovým dotazům jsem vyrážela směr autobus. Cestou mi ještě stále nedocházelo, že se jedu fotit.
Po cestě v přeplněném autobuse jsem vyskočila ven a štrádovala si to k cityparku. V tu chvíli už mi pomalu začalo docházet, že nejde jen o nějakou drobnost, ale o focení.
U cityparku jsem si sedla na "lavičku" a čekala.
Po chvilce dorazil Petr. Hned jsem ho poznala, pozdravili jsme se a já se začala vyptávat, kde začneme. Popisoval cestu, kterou budeme pomalu procházet.
První zastávka byla na hradbách. Protože jsem do té doby neměla, jak jsem už dříve zmínila zkušenost s focením od někoho jiného, nevěděla jsem, jak se mám postavit, pózovat, tvářit se. Jako správný fotograf mi Petr říkal, jak se postavit, tvářit se.
Po dlouhé chvíli, už to docelo šlo, ale navigace byla furt při ruce, což mě těšilo.
Focení mě bavilo, ačkoli jsem měla trochu strach. Petr je milý a rozhodně dokáže rozproudit i amatéra. Snad se bude brzy konat další spolupráce.
Tady jsou ukázky fotek, které mi vyfotil. Mimochodem fotky byly skoro prakticky hned hotové, což je další plus, které se mi líbí. (Přesněji do dvou dnů) :))
Dovoluji si jich pár vypůjčit:



Komentáře

Oblíbené příspěvky