Tužidla FEEL - Hairmousse


Ahoj,
tentokrát Vás vítám u článku o vlasových produktech, abychom si na chvilinku oddechli od krémů.

Toto tužidlo je děsně zvláštní, že ani nevím, co si mám myslet. Je lehké, pěkně drží účes, ale moc dlouho nevydrží. Vlasy ale narozdíl od jiných tužidel neslepí a nezdrsní, takže NAŠTĚSTÍ je o něco lepší než třeba tužidlo od Syoss, do kterého jsem byla jeden čas zamilovaná, ale láska časem jednou opadnout musela.
Kupovala jsem ho asi za 20 korun ve výprodeji, takže se vlastně ani nemohu moc divit.

Obal je trošku tragédie. Vzhledově vypadá pěkně, upraveně, ale materiál je teror. Nevím, co kdo použil za materiál, ale jen jsem si je hodila do tašky, bez nějakého tlaku nebo tíže, propíchl se mi obal a malinko tužidlo vyteklo. Docela iritující.
Jinak jak říkám, v porovnání se syoss bylo docela normální a pěkně drželo, je pravda, že cenově jsme na jiné laťce.


 

Komentáře

Oblíbené příspěvky