Cien Clear - gentle cleansing milk

Ahojte,
Nebudu začátek moc okecávat, však mě znáte, jde se na to, zlato!

Jako první si dovolím uvést jednu specialitku. O tomto produktu už mluvila Lu, která si tento přípravek oblíbila. Naprosto chápu proč. Vzala jsem peněženku a utíkala do Lidlu.


Tento produkt krásně odlíčí make-up. Mě dokonale odlíčí i voděodolné linky. Příjemně krémově voní.
Líbí se mi, že to má pumpičku. Dávkování je zhruba na obě oči s řasenkou a linkami. Co se mi líbí je také uzavírání, nebo-li moje oblíbené save/stop - open. Tímto způsobem můžete mléko přepravovat i "hlavou dolů" a nic se mu nestane. Je to úplně výborná věcička, kterou bych uvítala na více produktech.

Mamka používá tento odličovač a stejně jako já na něj nedá dopustit. Sice trošku štípe v očích, ale co se dá dělat. Je důležité být u očí obezřetnější.

Má 250ml a naštěstí je to stálý sortiment. Alespoň toto že nám nezrušili. Byla bych asi ztracená. Mojí pleť nevysušuje. Mám něco mezi normální a mastnější pletí, rozhodně nevídám změny v tom, že by byla pleť po mléku vysušená.


Tohle bude rozhodně můj miláček, který u mě zůstane na dlouho. Stojí okolo padesáti korun, pokud si pamatuji. Možná do 50, jistá si nejsem.
Nedoporučuji používat na suchá místa nebo pro suchou pleť. Pokaždé, když mám suché místo u nosu a odličuji make-up, začne to příšerně pálit. Nevím proč, ale asi to není nejvhodnější. Pokud se dostane do očí, pálí jak ďas, takže na jednu stranu opatrněji v oblasti očí.

Komentáře

Oblíbené příspěvky