Asian pencils


Ahoj, ahoj!
Tak už zase píšu. Dneska to bude krátké a jednoduché, protože jsem odpoledne fotila nějaké produkty na tento blog, tak jsem nemohla psát.
Dnes to bude o takových NO NAME tužkách na oči.
Kupovala jsem je asi za 10 korun jednu. Jsem člověk, který si nepotrpí na značce, ale na kvalitě. Ráda objevuji nové věci a proto chodím i do těch nižších kategorií.


(Nahoře fialová, poté bílá, na konci černá. Líbí se mi, že mají konce zbarvené jako napříkad rtěnky. Pokud máte tužku "hlavou dolů" nemusíte jí vyndavat a studovat barvu.)

Vím, že plno blogerek by do toho nešlo, ale já jsem člověk, kterej se v tomhle moc nebojí. Ne, opravdu vám to nevyžere oko. Opravdu se vám nic nestane. Tímto článkem chci vlastně dokázat jedno. Produkty co prodávají vietnamci nejsou vždy nejhorší, protože kvalita a cena jsou v tomto případě dost luxusní.

Myslím si, že je škoda, že zavrhujeme produkty, které se prodávají akorát u vietnamců, protože jsou to vietnamci. Plno věcí se vyrábí v Číně, to je okej, ale pokud je to kosmetika tak není? Většina "luxusních drogerkových produktů" je tam vyráběna, tak proč se jim bránit?

Dokonale s tužkami udělám linku, která se stíny dokonale vydrží. Pigmentace, o té snad ani nemluvit. Na waterline vydrží bílá tužka ne moc dlouhou dobu. Poté co se "rozteče" udělá o dost přirozenější zvětšení oka, což se mi na ní hooodně líbí. Pro mě jsou tyhle "pastelky" super. Škoda, že už jsem je neviděla.

(Vodorovně - několik tahů za sebou, svisle - jeden/dva tahy.)

Komentáře

Oblíbené příspěvky